.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عيدي بازنشستگان امروز واريز مي شود

وزير رفاه و تأمين اجتماعي اعلام کرد: اعتبار مربوط به عيدي و پاداش همه بازنشستگان تأمين شده است و اين مبالغ از روز شنبه، 17 اسفند ماه به حسابشان واريز مي شود.

به گزارش ايسنا، مصري با بيان اينکه کشور چندين شاخص را براي سال 88 در نظر دارد که شاخص اول توسعه پوشش خدمات تأمين اجتماعي است، اظهار کرد: خوشبختانه با محقق شدن بيمه کارگردان ساختماني، گليم بافان، کارگردان صنايع دستي و غيره اين امر محقق مي شود.
به گفته وي، افرادي که به صورت انفرادي و يا کارگاهي در عرصه توليد صنايع دستي، ساختمان و فرش بافي فعاليت مي کنند، تحت پوشش تأمين اجتماعي قرار مي گيرند.
مصري افزود: کارگران ساختماني جزو محروم ترين نيروي کار مولد در کشور ما هستند که از هيچ گونه امتيازي مثل عيدي، پاداش، مرخصي و مستمري بهره مند نبوده و هر روزي که کار کنند، حق دريافت مي کنند، لذا اين قشر سال آينده تحت پوشش نظام تأمين اجتماعي قرار خواهند گرفت.
وزير رفاه خاطرنشان کرد: تمامي ايرانيان فاقد حمايتهاي بيمه درماني نيز از امسال مشمول خدمات اين بيمه شده اند.
مصري تأکيد کرد: تا امروز توانايي پرداخت عيدي به محرومان را نداشتيم ولي مصوب شد به تحت پوششان کميته امداد و بهزيستي علاوه بر بن هاي 32 هزار توماني، معادل يک ماه حقوق، عيدي به حساب آنها واريز شود و دولت 50 ميليارد تومان به اين منظور اختصاص داد و در صورت وجود کسري بودجه در اين زمينه، از محل منابع کميته امداد و بهزيستي تأمين خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.